TELEFON: (89) 527-98-80

E-MAIL: slc@slc.com.pl

wyszukiwarka zaawansowana
img img

KOSZYK

Suma: 0,00 zł

Ilość: 0

Przejdź do koszyka
do kasy suma: 0,00 zł

Dane kontaktowe

Salon:
tel.: (89) 527-98-80
e-mail: slc@slc.com.pl

Obsługa firm:
tel.: 601 591 121
e-mail: firma@slc.com.pl

Serwis:
tel.: (89) 535-38-75
e-mail: serwis@slc.com.pl

Salon i serwis czynne:
pn-pt 10:00 - 18:00
so 10:00 - 14:00 

ERATY SANTANDER

Regulamin

Regulamin obowiązujący od 25.12.2014

(REGULAMIN obowiązujący do 25.12.2014 znajduje się poniżej obowiązującego)

POSTANOWIENIA OGÓLNE

1. Sklep internetowy www.slc.com.pl, zwany dalej Sklepem, prowadzony jest przez Firma Komputerowa SL Computer 10-110 Olsztyn, Skłodowskiej 18/20, zwaną dalej Sprzedawcą.

2. Kupujący może kontaktować się ze Sprzedawcą pod wskazanym w ust. 1 adresem Sprzedawcy, pod adresem mailowym: slc@slc.com.pl, jak również pod dostępnym w dni robocze (od poniedziałku do piątku) od godz. 10.00 do godz. 18.00 numerem 89 527 98 80,  (opłata jak za zwykłe połączenie telefoniczne, zgodnie z pakietem taryfowym dostawcy usług, z którego korzysta Kupujący).

3. W Sklepie Sprzedawca prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet.
4. Informacje zawarte na stronie www.slomputer.pl nie stanowią oferty, lecz zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.

KORZYSTANIE ZE SKLEPU

5. Kupujący może korzystać ze Sklepu dokonując rejestracji i tworząc w ten sposób konto, na którym gromadzone są dane oraz informacje o Kupującym, dotyczące jego działań w Sklepie (dalej: Konto), zgodnie z postanowieniami ust. 18 Regulaminu albo nie tworzyć Konta i składać zamówienia, o których mowa w ust. 6 oraz rezerwacje, o których mowa w ust. 8, a także korzystać z innych funkcjonalności Sklepu, wskazanych w ust. 21, dostępnych również dla niezarejestrowanych Kupujących, podając każdorazowo dane niezbędne do ich realizacji.

6. W celu dokonania zakupu w Sklepie Kupujący, na podstawie zamieszczonych w Sklepie informacji o towarach, dokonuje wyboru towaru, którego zakupem jest zainteresowany oraz składa zamówienie na ten towar, ze wskazaniem miejsca dostawy i sposobu płatności. Kupujący może złożyć zamówienie:

a) bezpośrednio w Sklepie – po zalogowaniu się na Koncie lub bez konieczności rejestracji Konta – poprzez zdalne wypełnienie stosownego formularza elektronicznego, podejmując kolejne czynności techniczne, w oparciu o wyświetlane Kupującemu komunikaty lub informacje. Skuteczne złożenie zamówienia przez Kupującego w tym trybie wymaga dokonania przez niego akceptacji niniejszego Regulaminu, poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola wyboru w wypełnianym formularzu elektronicznym. Kupujący, z chwilą złożenia zamówienia kończącego procedurę, o której mowa w zd.1, składa Sprzedawcy ofertę w rozumieniu art. 66 § 1 kodeksu cywilnego, przez co wyraża wolę zawarcia umowy sprzedaży wskazanego przez siebie towaru na warunkach opisanych w zamówieniu. Takie zamówienie jest wiążące dla Kupującego i nie może być odwołane bez zgody Sprzedawcy po wyświetleniu komunikatu potwierdzającego otrzymanie zamówienia przez Sprzedawcę. Nie uchybia to prawu Kupującego będącego konsumentem do odstąpienia od umowy sprzedaży, zgodnie z obowiązującymi przepisami.

b) telefonicznie – na numer podany w ust. 2. Kupujący, z chwilą złożenia zamówienia telefonicznego, składa Sprzedawcy ofertę w rozumieniu art. 66 § 1 kodeksu cywilnego, przez co wyraża wolę zawarcia umowy sprzedaży wskazanego przez siebie towaru na warunkach opisanych w zamówieniu. Takie zamówienie jest wiążące dla Kupującego i nie może być odwołane bez zgody Sprzedawcy. Nie uchybia to prawu Kupującego będącego konsumentem do odstąpienia od umowy sprzedaży, zgodnie z obowiązującymi przepisami.

7. W odpowiedzi na zamówienie Kupującego złożone bezpośrednio w Sklepie, zgodnie z procedurą określoną w ust. 6 lit. a, jednocześnie z wyświetleniem komunikatu potwierdzającego otrzymanie zamówienia przez Sprzedawcę, do Kupującego wysyłana jest automatyczna wiadomość e-mail z takim potwierdzeniem. Wiadomość zawierająca potwierdzenie otrzymania zamówienia przez Sprzedawcę jest wysyłana również do Kupującego, który złożył zamówienie telefoniczne, zgodnie z postanowieniami ust. 6 lit. b. Wraz z potwierdzeniem otrzymania przez Sprzedawcę zamówienia telefonicznego Kupujący otrzymuje treść wiążącego go Regulaminu, wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy oraz inne informacje wymagane przepisami prawa. Potwierdzenie otrzymania zamówienia przez Sprzedawcę nie jest jednoznaczne z akceptacją takiego zamówienia. Sprzedawca zawiadamia Kupującego o akceptacji jego zamówienia przesyłając Kupującemu wiadomość e-mail z informacją o przekazaniu zamówienia do wysyłki. Wraz z tą wiadomością Kupujący otrzymuje treść wiążącego go Regulaminu, wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy oraz inne informacje wymagane przepisami prawa. Z chwilą przesłania takiej informacji do Kupującego między stronami dochodzi do zawarcia umowy sprzedaży opisanego w zamówieniu towaru. Jeżeli zamówienie nie może zostać zrealizowane przez Sprzedawcę, Sprzedawca zawiadamia o tym Kupującego przesyłając mu wiadomość e-mail z informacją o odmowie realizacji zamówienia oraz przyczynie tej odmowy. Zawiadomienie o akceptacji lub odmowie realizacji zamówienia przesyłane jest do Kupującego nie później niż w ciągu 2 dni roboczych (od poniedziałku, do piątku) od dnia jego otrzymania przez Sprzedawcę, a w przypadku towarów należących do kategorii „Dla dzieci” – nie później niż w terminie 4 dni roboczych.

8. W celu dokonania w Sklepie rezerwacji towarów;

a) bezpośrednio w Sklepie – po zalogowaniu się na Koncie lub bez konieczności rejestracji Konta – poprzez zdalne wypełnienie stosownego formularza elektronicznego, podejmując kolejne czynności techniczne, w oparciu o wyświetlane Kupującemu komunikaty lub informacje. Skuteczne dokonanie przez Kupującego rezerwacji towaru w Sklepie wymaga akceptacji niniejszego Regulaminu, poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola wyboru w wypełnianym formularzu elektronicznym.

b) telefonicznie – na numer Infolinii podany w ust. 2.

9. Po dokonaniu przez Kupującego rezerwacji, zgodnie z postanowieniami ust. 8 lit. a powyżej, Sprzedawca potwierdza otrzymanie tej rezerwacji w formie komunikatu wyświetlanego Kupującemu w Sklepie oraz przesyłanej jednocześnie automatycznej wiadomości e-mail, zawierającej potwierdzenie otrzymania tej rezerwacji przez Sprzedawcę. W przypadku rezerwacji, o której mowa w ust. 8 lit. b Sprzedawca potwierdza otrzymanie tej rezerwacji przesyłając Kupującemu wiadomość e-mail z takim potwierdzeniem. Wraz z potwierdzeniem otrzymania rezerwacji telefonicznej przez Sprzedawcę Kupujący otrzymuje treść wiążącego go Regulaminu oraz inne informacje wymagane przepisami prawa. Potwierdzenie otrzymania rezerwacji przez Sprzedawcę nie jest jednoznaczne z akceptacją takiej rezerwacji. Sprzedawca zawiadamia Kupującego o akceptacji rezerwacji przesyłając Kupującemu wiadomość e-mail z informacją o dostarczeniu rezerwowanego towaru do wskazanego przez Kupującego sklepu stacjonarnego sieci SL COMPUTER. Jeżeli rezerwacja nie może zostać dokonana przez Sprzedawcę, Sprzedawca zawiadamia o tym Kupującego przesyłając mu wiadomość e-mail z informacją o odmowie dokonania rezerwacji oraz przyczynie tej odmowy. Zawiadomienie o dokonaniu lub odmowie dokonania rezerwacji przesyłane jest do Kupującego nie później niż w ciągu 2 dni roboczych (od poniedziałku, do piątku) od dnia jej otrzymania przez Sprzedawcę, a w przypadku towarów należących do kategorii „Dla dzieci” – nie później niż w terminie 4 dni roboczych.

10. Każde zamówienie złożone przez Kupującego, zgodnie z ust. 6, oraz każda rezerwacja dokonana przez Kupującego, zgodnie z ust. 8, są rozpatrywane przez Sprzedawcę pod kątem możliwości ich realizacji, z uwagi na dostępność towarów. W przypadku, gdy zamówienie lub rezerwacja nie mogą zostać zrealizowane przez Sprzedawcę, z powodu niedostępności danego towaru, Kupujący jest niezwłocznie informowany przez Sprzedawcę o odmowie realizacji zamówienia albo rezerwacji, stosownie do postanowień ust. 7 i 9 powyżej. Jeżeli zamówienie lub rezerwacja będą mogły zostać zrealizowane przez Sprzedawcę, jednakże w terminie dłuższym niż wskazany w ust. 17, Sprzedawca informuje Kupującego, w terminach określonych w ust. 7 i 9 powyżej, o konieczności dłuższego oczekiwania na realizację rezerwacji lub zamówienia, z prośbą o potwierdzenie woli dalszej ich realizacji. W przypadku odmowy Kupującego zmiany terminu realizacji zamówienia lub rezerwacji, Sprzedawca odmawia realizacji danego zamówienia lub rezerwacji, zgodnie z postanowieniami zd. 2 powyżej.

11. Do sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży przeznaczona jest ograniczona liczba towarów. Realizacja zamówień lub rezerwacji na takie towary następuje według kolejności wpływania zamówień lub rezerwacji, aż do wyczerpania się zapasów objętych tą formą sprzedaży.

12. Sprzedawca może odmówić realizacji zamówienia, zgodnie z postanowieniami ust. 7, lub dokonania rezerwacji, zgodnie z postanowieniami ust. 9, jeżeli ilość zamawianych lub rezerwowanych sztuk tego samego artykułu jest wyższa niż 10szt.

13. Do każdego zakupu dokonanego w Sklepie wystawiana jest faktura. Faktura wystawiana jest w dniu udzielenia Kupującemu przez Sprzedawcę informacji o przekazaniu zamówienia do wysyłki, zgodnie z ust. 7. Faktura może mieć postać faktury elektronicznej, w rozumieniu przepisów o podatku od towarów i usług, chyba że Kupujący wyraźnie wskaże, poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola wyboru w wypełnianym formularzu elektronicznym albo w procedurze telefonicznego zamawiania towaru, że faktura powinna zostać wystawiona w formie tradycyjnej. W przypadku rezerwacji towarów w Sklepie, w celu dokonania ich zakupu we wskazanym przez Kupującego sklepie stacjonarnym sieci SL COMPUTER, faktura wystawiana jest przez sprzedającego prowadzącego ten sklep stacjonarny sieci SL COMPUTER.

14. Wszystkie ceny podawane są w Sklepie w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Informacja o cenie podawana w Sklepie przy towarze jest wiążąca dla Stron od chwili otrzymania przez Kupującego informacji od Sprzedawcy o przekazaniu zamówienia do wysyłki, zgodnie z postanowieniami ust. 7 powyżej. W przypadku podania na stronie Sklepu błędnej ceny Kupujący jest o tym informowany przez otrzymaniem ww. informacji.

15. Kupujący zobowiązany jest do zapłaty ceny za towar zamówiony w Sklepie, zgodnie z postanowieniami ust. 6, wraz z kosztami dostawy, nie później niż w terminie 2 dni od dnia złożenia zamówienia. Przy czym Kupujący, składając zamówienie, może wybrać następujące formy płatności (przy czym formy płatności dostępne w odniesieniu do danego towaru lub danego zamówienia, wskazywane są wyraźnie podczas procedury składania zamówienia przez Kupującego, o której mowa w ust. 6):

a) płatność przy odbiorze towarów od kuriera (pobranie) - zapłata następuje gotówką kurierowi przy odbiorze zakupionych towarów ;

b) płatność z góry za pomocą przelewu bankowego – po złożeniu zamówienia Kupujący otrzymuje wiadomość e-mail od Sprzedawcy z informacją o numerze rachunku bankowego, na którą powinien przelać należną Sprzedawcy kwotę; zamówienie jest w takim przypadku przekazywane do realizacji po zaksięgowaniu wpłaty na rachunku bankowym Sprzedawcy;

c) płatność z góry za pomocą systemu Blue Media S.A. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A.

Dostępne formy płatności:

Karty płatnicze:

* Visa

* Visa Electron

* MasterCard

* MasterCard Electronic

* Maestro

- płatności kartą kredytową – każda transakcja płatności jest w takim przypadku autoryzowana przez operatora płatności internetowych Blue Media S.A.; przekazanie zamówienia do realizacji następuje po potwierdzeniu dokonania płatności;

- płatności e-przelewem – płatność jest obsługiwana przez Blue Media S.A.; zamówienie jest przekazywane do realizacji po potwierdzeniu dokonania płatności;

- Przy płatnościach kartą czas realizacji zamówienia następuje od momentu uzyskania informacji o pozytywnej autoryzacji płatności.

16. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.


17. Termin dostarczenia do Kupującego zakupionego przez niego towaru, liczony od dnia dojścia do skutku między Stronami umowy sprzedaży, zgodnie z postanowieniami ust. 7, wynosi 2 dni robocze (od poniedziałku do piątku), za wyjątkiem towarów należących do kategorii „Dla dzieci”, których termin dostawy wynosi 4 dni robocze. Wszystkie przesyłki są dostarczane na koszt Kupującego, poprzez firmy kurierskie, na wskazany przez Kupującego adres, na terytorium Polski. Koszty dostawy oraz ewentualne koszty dodatkowe dla każdego towaru wskazywane są wyraźnie podczas procedury składania zamówienia przez Kupującego, o której mowa w ust. 6. W przypadku towarów wielkogabarytowych towary te są dostarczane przez przewoźnika do wskazanego w adresie Kupującego budynku mieszkalnego, bez opcji wniesienia towaru do konkretnego lokalu znajdującego się w tym budynku. W przypadku dokonania przez Kupującego rezerwacji towaru, zgodnie z ust. 8, Kupujący nie ponosi kosztów dostarczenia towaru do wybranego przez Kupującego sklepu stacjonarnego sieci SL COMPUTER.

ŚWIADCZENIE USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ

18. Rejestracja Kupującego, a tym samym utworzenie Konta Kupującego, następuje poprzez zaakceptowanie przez Kupującego odpowiedniego elektronicznego formularza rejestracyjnego, dostępnego na stronie Sklepu, po wypełnieniu wymaganych rubryk tegoż formularza. Utworzenie Konta Kupującego wymaga dokonania przez niego akceptacji niniejszego Regulaminu, poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola wyboru w wypełnianym formularzu elektronicznym. W procesie rejestracji Konta Kupujący samodzielnie ustala i wprowadza hasło dostępu do Konta.

19. Z chwilą zaakceptowania przez Kupującego elektronicznego formularza rejestracyjnego, o którym mowa w ust. 18, między Stronami zawarta zostaje umowa o świadczenie drogą elektroniczną usługi polegającej na nieodpłatnym prowadzeniu przez Sprzedawcę Konta Kupującego oraz udostępnieniu Kupującemu możliwości korzystania z dostępnych w Koncie funkcjonalności, polegających w szczególności na: zarządzaniu danymi osobowymi Kupującego, składaniu zamówień i rezerwacji, wglądzie w status złożonych zamówień oraz rezerwacji, wglądzie w historię zakupów Kupującego w Sklepie, składaniu reklamacji dotyczących zakupionych towarów, poprzez wypełnienie formularza elektronicznego. Umowa zostaje zawarta na czas nieokreślony. Każda ze Stron może rozwiązać taką umowę z zachowaniem 14 dniowego okresu wypowiedzenia. Rozwiązanie umowy powoduje utratę przez Kupującego dostępu do Konta oraz jest jednoznaczne z odmową realizacji przez Sprzedającego wszystkich zamówień, co do których nie doszło jeszcze między Stronami do zawarcia umowy sprzedaży, a także wszystkich rezerwacji, w zakresie których Kupujący nie otrzymał jeszcze od Sprzedającego informacji o ich akceptacji.

20. Z jednego Konta może korzystać wyłącznie jeden Kupujący. Kupujący nie może udostępniać danych dostępowych do Konta innym osobom. Kupujący zobowiązany jest do odpowiedniego zabezpieczenia danych służących do korzystania z Konta, w szczególności hasła dostępu do Konta.

21.Każdy Kupujący, bez konieczności tworzenia Konta Kupującego, może korzystać z następujących usług świadczonych przez Sprzedawcę drogą elektroniczną:

a) usługi pozwalającej Kupującemu na przeglądanie, na stronie Sklepu, katalogu towarów dostępnych w Sklepie oraz uzyskiwanie informacji o tych towarach;

b) usługi umożliwiającej Kupującemu składanie zamówień na towary dostępne w Sklepie, w sposób określony w ust. 6, w celu ich nabycia w drodze umowy zawartej na odległość;

c) usługi umożliwiającej Kupującemu dokonywanie rezerwacji towarów prezentowanych w Sklepie, w sposób określony w ust. 8, w celu ich zakupu w wybranym sklepie SL Computer;

d) innych usług dostępnych na stronie Sklepu dla niezarejestrowanych Kupujących, w szczególności polegających na możliwości składania przez Kupującego reklamacji drogą elektroniczną.

22. Umowy świadczenia usług drogą elektroniczną, o których mowa w ust. 21, mają charakter nieodpłatny, chyba że w przypadku danej funkcjonalności Sprzedawca, przed skorzystaniem z niej przez Kupującego, wyraźnie poinformował Kupującego, zgodnie z przepisami prawa, o konieczności poniesienia opłaty i wysokości tej opłaty. Ww. umowy zawierane są każdorazowo z chwilą rozpoczęcia przez Kupującego korzystania z danej funkcjonalności, na czas tego korzystania..

23. Prawidłowe korzystanie z usług, o których mowa w ust. 19 i 21, możliwe jest wyłącznie przy pomocy komputera klasy PC, Mac lub podobnego, wyposażonego w system operacyjny (np. Linux, Mac OS, Windows lub podobny) oraz przeglądarkę internetową (np. Firefox, Opera, Safari lub podobną).

24. Kupujący zobowiązany jest do:

a) korzystania z usług, o których mowa w ust. 19 i 21 w sposób zgodny z przepisami obowiązującego prawa oraz przyjętymi w tym zakresie zwyczajami,

b) przestrzegania zasad niniejszego Regulaminu,

c) niedostarczania i nieprzekazywania treści o charakterze bezprawnym,

d) korzystania z usług, o których mowa w ust. 19 i 21 oraz z narzędzi dostępnych w Sklepie w sposób zgodny z ich przeznaczeniem,

e) nie stosowania technik i urządzeń zakłócających pracę infrastruktury informatycznej;

25. Sprzedawca może przeprowadzać prace konserwacyjne Sklepu. W czasie prac konserwacyjnych dostępność niektórych lub wszystkich usług i funkcjonalności Sklepu może być ograniczona częściowo lub całkowicie. Sprzedawca zobowiązuje się do powiadamiania o planowanych pracach konserwacyjnych z odpowiednim wyprzedzeniem.

26. W celu zapewnienia bezpieczeństwa komunikacji w Sklepie, w szczególności w trakcie składania zamówień, zgodnie z ust. 6 oraz dokonywania rezerwacji, zgodnie z ust. 8, Sprzedawca podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa Sklepu.

ODSTĄPIENIE OD UMOWY

27. Uwzględniając brzmienie art. 27 i nast. Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r., poz. 827) (Ustawa o prawach konsumenta), Kupujący będący konsumentem ma prawo odstąpić od umowy zawartej ze Sprzedawcą, zgodnie z postanowieniami Regulaminu, w terminie 14 dni, bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni, odpowiednio:

- w przypadku umowy sprzedaży towarów – od dnia, w którym Kupujący wszedł w posiadanie towaru lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Kupującego weszła w posiadanie towaru,

- w przypadku umowy sprzedaży towarów, obejmującej wiele towarów, które dostarczane są osobno – od dnia, w którym Kupujący wszedł w posiadanie ostatniego z towarów lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Kupującego weszła w posiadanie ostatniego z towarów,

- w przypadku umowy o świadczenie usług – od dnia zawarcia umowy.

28. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Kupujący musi poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną, na adresy wskazane w ust. 2).

Kupujący może skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.

29. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Kupujący wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

30. W przypadku odstąpienia od umowy przez Kupującego Sprzedawca zwraca Kupującemu wszystkie otrzymane od Kupującego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Kupującego sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o decyzji Kupującego o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy. Zwrotu płatności Sprzedawca dokonuje przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Kupującego użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Kupujący wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku Kupujący nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy od Kupującego lub do czasu dostarczenia Sprzedawcy dowodu jej odesłania przez Kupującego, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

31. Kupujący, w przypadku odstąpienia od umowy zobowiązany jest odesłać lub przekazać Sprzedającemu rzecz niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od umowy. Termin jest zachowany, jeżeli Kupujący odeśle rzecz przed upływem terminu 14 dni. Po zgłoszeniu zwrotu Kupujący otrzymuje drogą elektroniczną numer RMA, którego wpisanie przez Kupującego na liście przewozowym przyspieszy i usprawni procedurę zwrotu.

32. Kupujący będzie musiał ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy do Sprzedawcy. Dotyczy to również przypadku, gdy rzecz ze względu na swój charakter nie może zostać w zwykły sposób odesłana pocztą (w szczególności towary wielkogabarytowe). W takiej sytuacji koszty te mogą się okazać wysokie. Jednak, według szacunków Sprzedawcy, nie powinny one przekroczyć kwoty ok. 1000 zł

33. Kupujący ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

34. W przypadku odstąpienia przez Kupującego od umowy uważa się ją za niezawartą. Jeżeli Kupujący złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać.

35. Prawo odstąpienia od umowy zawartej ze Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu, na podstawie art. 38 Ustawy o prawach konsumenta, nie przysługuje Kupującemu będącemu konsumentem w odniesieniu do umów:

a) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;

b) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;

c) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

d) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;

e) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

f) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;

g) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;

h) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;

i) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

j) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;

k) zawartej w drodze aukcji publicznej;

l) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;

m) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA WADY TOWARÓW

36. Sprzedawca nie jest gwarantem towarów prezentowanych w Sklepie. Towary te mogą posiadać gwarancję producenta lub importera, obowiązującą na terenie Polski. Informacja o istnieniu gwarancji na dany towar, treść tej gwarancji, w tym termin jej obowiązywania, a także szczegółowe warunki jej realizacji, umieszczone są przy opisie tego towaru w Sklepie. Jeżeli towar objęty jest gwarancją, roszczenia z tego tytułu należy zgłaszać do serwisu gwaranta, wskazanego w załączonej do towaru karcie gwarancyjnej lub na stronie internetowej gwaranta. W przypadku braku wskazania w karcie gwarancyjnej serwisu, do którego należy dostarczyć wadliwy towar, towar może być dostarczony na adres Sprzedawcy podany w ust. 1. Do przesyłki należy dołączyć kopię dokumentu gwarancji wraz z dowodem zakupu oraz opisu usterki. W razie nie dostarczenia wymienionych dokumentów Sprzedawca zastrzega sobie prawo odmowy przyjęcia takiego towaru w ramach pomocy przy zgłaszaniu reklamacji do gwaranta.

37. Sprzedawca zobowiązany jest do dostarczenia Kupującemu rzeczy bez wad. Sprzedawca odpowiada wobec Kupującego z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne rzeczy, zgodnie z postanowieniami art. 556 i nast. Kodeksu cywilnego. Kupujący może wykonywać uprawnienia z tytułu rękojmi niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji. W przypadku umowy zawartej, zgodnie z postanowieniami niniejszego Regulaminu, przez Kupującego niebędącego konsumentem wyłączona zostaje odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za wady rzeczy.

38. W przypadku dochodzenia przez Kupującego roszczeń z tytułu rękojmi za wady rzeczy, zobowiązany jest on dostarczyć wadliwe rzeczy na koszt Sprzedawcy, na adres Sprzedawcy lub inny adres podany przez Sprzedawcę po zgłoszeniu przez Kupującego reklamacji z tego tytułu. Jeżeli natomiast, ze względu na rodzaj rzeczy lub sposób jej zamontowania dostarczenie rzeczy przez Kupującego byłoby nadmiernie utrudnione, Kupujący obowiązany jest udostępnić rzecz Sprzedawcy w miejscu, w którym rzecz się znajduje.

39. W odniesieniu do towarów należących do kategorii „Komputery” Kupujący ma możliwość korzystania, w wybranym przez siebie sklepie stacjonarnym sieci SL COMPUTER (spośród wskazanych na stronie internetowej Sklepu), z odpłatnego serwisu pogwarancyjnego, obejmującego kompleksową naprawę sprzętu tej kategorii po okresie gwarancji, na warunkach określonych przez ten sklep. Zamówienia na takie usługi Kupujący powinien składać bezpośrednio w wybranym przez siebie sklepie stacjonarnym sieci SL COMPUTER, z którym zostanie zawarta umowa o świadczenie tych usług.

ZGŁASZANIE I ROZPATRYWANIE REKLAMACJI

40. Każdy Kupujący jest uprawniony do złożenia Sprzedawcy reklamacji, w szczególności reklamacji z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne rzeczy, dotyczących nieprawidłowości w działaniu Sklepu czy też sposobu lub jakości świadczenia przez Sprzedawcę usług, o których mowa w ust. 19 i 21.

41. Kupujący może złożyć reklamację w formie elektronicznej – za pośrednictwem formularza zgłoszenia reklamacji dostępnego na stronie Sklepu lub na Koncie Kupującego, a także za pośrednictwem poczty elektronicznej, na adres, o którym mowa w ust. 2 bądź pocztą, na adres Sprzedawcy podany w ust.1.

42. Sprzedawca rozpatruje reklamację bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty jej złożenia przez Kupującego, powiadamiając Kupującego o sposobie załatwienia reklamacji.

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

43. Umowa sprzedaży towarów zawierana jest zgodnie z prawem polskim i w języku polskim.

44. W procesie rejestracji Konta, zgodnie z postanowieniami ust. 18, a także podczas składania zamówienia, zgodnie z ust. 6 oraz podczas dokonywania rezerwacji, zgodnie z ust. 8, a także składania reklamacji za pośrednictwem formularza dostępnego w Sklepie, Kupujący podaje dane osobowe niezbędne Sprzedawcy do świadczenia usług, o których mowa w ust. 19 i 21, a także do wykonania zawartej przez strony umowy sprzedaży lub realizacji dokonanej rezerwacji, a w szczególności imię i nazwisko, adres (ulica, numer domu, miejscowość wraz z kodem pocztowym), adres mailowy, numer telefonu kontaktowego. Powierzone Sprzedawcy dane osobowe Kupującego będą przetwarzane przez Sprzedawcę wyłącznie w celach wskazanych w zdaniu poprzedzającym. W przypadku wyrażenia na to zgody przez Kupującego dane te mogą być również przetwarzane w celach marketingowych – wysyłania do Kupującego przez Sprzedawcę informacji handlowych drogą elektroniczną. Dane osobowe Kupującego będą przetwarzane przez Sprzedającego w sposób zgodny z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (t. jedn. Dz.U. z 2002 r., nr 101, poz. 926, z późn. zm.). Kupujący ma prawo dostępu do treści podanych przez niego danych osobowych oraz prawo do ich poprawiania, zgodnie z przepisami ww. ustawy.

45. Sprzedawca może zmienić Regulamin. Zmiany Regulaminu obowiązują od momentu zamieszczenia ich na stronie internetowej Sklepu, chyba że Sprzedawca wskazał późniejszy termin wejścia w życie nowego Regulaminu. Postanowienie zdania poprzedzającego nie ma zastosowania do Klienta posiadającego utworzone Konto, który przed upływem 7 dni od dnia powiadomienia przez Sprzedawcę o zmianie Regulaminu, wypowiedział umowę o świadczenie usługi, o której mowa w ust. 16. W przypadku dokonania przez Kupującego wypowiedzenia, o którym mowa w zd. 2, umowa o świadczenie usługi, o której mowa w ust. 16 ulega rozwiązaniu z upływem ww. terminu. Zmiany Regulaminu nie mają zastosowania do zamówień złożonych, zgodnie z postanowieniami ust. 6, oraz rezerwacji dokonanych zgodnie z postanowieniami ust. 8, przed wejściem w życie zmian. Takie zamówienia i rezerwacje będą realizowane na zasadach dotychczasowych. 19.

46. Aktualny Regulamin jest dostępny pod adresem: http://www.slc.com.pl/info_pages.php?pages_id=6 Regulamin, w brzmieniu obowiązującym Kupującego, może być również przesłany nieodpłatnie Kupującemu, na każde jego żądanie, w formie pisemnej lub elektronicznej.

47. Wszelkie spory pomiędzy Stronami będą rozstrzygane przez właściwe sądy powszechne. Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania, pod warunkiem wyrażenia na to zgody przez Sprzedawcę, z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, w tym w szczególności z mediacji prowadzonej przez Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Katowicach. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu oraz procedurze rozpatrywania sporu, znajdują się pod adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”. Kupujący będący konsumentem może również skorzystać z pomocy właściwego miejskiego (powiatowego) rzecznika konsumentów.

48. Regulamin wchodzi w życie dn. 25.12.2014 r.

Formularz oświadczenia odstąpienia od umowy w formacie PDF
Formularz oświadczenia odstąpienia od umowy w formacie Word 

 

Regulamin obowiązujący do 24.12.2014

Sklep internetowy SL Computer, dostępny pod adresem www.slcomputer.pl.
Siedziba firmy SL Computer (NIP 739-112-66-01) mieści się w Olszynie na ul. M.C. Skłodowskiej 18/20.
Najszybszą formą zamawiania jest korzystanie z naszego systemu sprzedaży w internecie poprzez stronę www lub osobiście w  naszym punkcie handlowym, ewentualnie po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym można składać zamówienia faksem lub e-mail'em.

Koniecznym warunkiem realizacji zamówienia jest podanie numeru telefonu, zostanie on przekazany kurierowi, który w razie problemów z odnalezieniem adresu lub zastaniem osoby pod wskazanym adresem, będzie się kontaktował w celu ustalania szczegółów i czasu dostawy. Po przyjęciu zamówienia handlowiec w niektórych przypadkach może potwierdzać je telefonicznie. Prosimy o zwrócenie szczególnej uwagi, aby w zamówieniach firmowych oprócz danych Państwa firmy podać również nazwisko osoby, z którą możemy się skontaktować przy ewentualnym potwierdzaniu zamówienia. Zamówienia, których z różnych względów nie uda się potwierdzić w ciągu 3-dni, nie będą realizowane.

Towar zamówiony do godziny 12.00 danego dnia roboczego i znajdujący się w naszym magazynie , dostarczamy do Państwa w następnym dniu roboczym. Nie dostarczamy towaru w soboty i niedziele a składane w te dni zamówienia realizujemy w poniedziałek z dostawą na wtorek.

Regulamin zakupów

1. Sklep internetowy SL Computer  prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem sieci Internet. Zamówienia są przyjmowane tylko przez stronę http://slcomputer.pl.

2. Wszystkie produkty oferowane w sklepie SL Computer są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.

3. Wszystkie ceny podane na stronach internetowych SL Computer są cenami brutto (zawierają podatek VAT).

4. Na każdy sprzedany towar wystawiamy faktury VAT.

5. Zamówiony towar dostarczamy za pomocą wyspecjalizowanych firm kurierskich lub zamówiony towar można odebrać w siedzibie firmy.

Możliwe są następujące formy płatności:

- W sklepie; gotówka, karta, raty;

- Za pobraniem - gotówką kurierowi;

- Przelewem. Jak tylko pieniądze wpłyną na nasze konto, paczka jest pakowana i wysyłana;

- Kartą kredytową;

- Za pośrednictwem portalu płatności.pl;

- Raty - Za pośrednictwem firmy Santander, Credit Agricole;

Dodatkowe koszty związane z poszczególnymi formami płatności określone są w cenniku transportu.

6. W przypadku niektórych rodzajów asortymentu, SL Computer zastrzega sobie prawo do ograniczenia sposobu płatności poprzez wyłączenie możliwości płatności za pobraniem.

7. Klienci składający zamówienia w sklepie internetowym rezerwują towar. Do zawarcia umowy dochodzi w chwili wystawienia dokumentu sprzedaży.

8. Termin otrzymania przesyłki = czas realizacji zamówienia + czas dostawy
W przypadku płatności przelewem powyższy termin wydłuża się o czas realizacji przelewu, a w przypadku płatności ratalnej - o czas przygotowania i podpisania umowy ratalnej.
Przesyłki są dostarczane firmą kurierską - zazwyczaj następnego dnia roboczego po dokonaniu wysyłki z naszego magazynu. SL Computer nie odpowiada za opóźnienia w dostawie spowodowane nie wywiązaniem się przez firmy kurierskie z umów obsługi przewozowej.

9. Produkty posiadają gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski. Czas gwarancji każdego produktu widnieje w jego opisie na stronach sklepu. Szczegółowe warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji wystawionej przez gwaranta. Większość produktów posiada gwarancje realizowane bezpośrednio przez autoryzowane punkty serwisowe producentów. Dokładne adresy punktów serwisowych znajdują się na kartach gwarancyjnych dołączanych do produktów oraz na stronach internetowych producentów. Towar posiadający gwarancję serwisu SL Computer należy wysłać na koszt SL Computer firmą kurierską na adres 10-110 Olsztyn, ul.M.C. Skłodowskiej 18/20 . W tym celu prosimy wypełnić formularz RMA. Po uzyskaniu numeru RMA, numer należy dopisać na liście przewozowym przesyłki oraz nanieść widocznie na wysyłaną paczkę. Jedynie numer RMA widoczny na liście przewozowym i paczce umożliwia przesłanie towaru na koszt SL Computer i przyjęcie takiej przesyłki przez magazyn. Naprawiony produkt odsyłany jest do Klienta również na koszt SL Computer.

10. Sklep ponosi odpowiedzialność przez 2 lata od daty zakupu w przypadku niezgodności towaru z umową zgodnie z Art. 10 Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej z 27 lipca 2002 r. Klient traci uprawnienia określone w w/ ustawie, jeżeli przed upływem dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru z umową nie zawiadomi sklepu o tym fakcie.

11. W przypadku niezgodności towaru z umową reklamowany towar wraz z pismem określającym niezgodności oraz oczekiwania dotyczące sposobu realizacji naszych zobowiązań, należy odesłać na koszt sklepu za pomocą firmy kurierskiej, na adres 10-110 Olsztyn, ul. M.C. Skłodowskiej 18/20. W tym celu prosimy wypełnić formularz RMA .

12. Określając sposób realizacji zobowiązań sklepu Klient ma prawo, żądać doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową poprzez nieodpłatną naprawę albo wymianę, chyba, że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów. Jeżeli sklep nie będzie w stanie wywiązać się z określonych żądań, Klient ma prawo domagać się stosowanego obniżenia ceny albo może odstąpić od umowy.

13. Sklep ustosunkuje się do żądań Klienta w terminie 3 dni roboczych od momentu zgłoszenia niezgodności towaru. Jeżeli sprawa będzie wymagała dodatkowych ekspertyz technicznych wykonanych przez zewnętrzne firmy termin ten może zostać wydłużony do 14 dni. Jeżeli w ciągu 14 dni sklep nie ustosunkuje się do żądań Klienta, oznacza to, iż uznał żądanie za uzasadnione.

14. Jeżeli zgłoszenie niezgodności towaru nastąpi w ciągu 10 dni od momentu zakupu, Klient ma prawo żądać wymiany produktu na nowy w trybie przyspieszonym. Tryb przyspieszony dotyczy tylko produktów nie noszących śladów użytkowania. Jeżeli niezgodność zostanie uznana, a reklamowany towar będzie dostępny na magazynach sklepu, nowy towar zostanie wysłany w ciągu 3 dni roboczych od dostarczenia niezgodnego towaru do sklepu. Jeżeli nie będzie to możliwe sklep zaproponuje nabywcy zwrot równowartość ceny produktu lub zaproponuje inny dostępny w sklepie towar o podobnych parametrach.

15. W każdym z powyższych przypadków, gdy realizacja żądań Klienta wiąże się z dostawą nowego lub naprawionego towaru, wszystkie koszty dostawy ponosi sklep.

16. Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. Nr 22, poz. 271) art. 7, w okresie 14 dni od dostarczenia zamówionego towaru, konsument ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. W razie odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą, a konsument dokonuje zwrototu na koszt własny. Zwracany w tym trybie towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy będzie odesłany w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Oznacza to, że towar musi znajdować się w, nieuszkodzonym opakowaniu, z kompletną jego zawartością, a sam produkt oraz akcesoria będą nieuszkodzone. Dopuszczalne jest otwarcie opakowania w celu obejrzenia towaru, a towar może być używany pod warunkiem, że to używanie nie będzie prowadziło do zmiany jego stanu. Zgodnie z ustawą, możliwość zwrotu nie dotyczy nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na nośnikach programów komputerowych po usunięciu przez konsumenta ich oryginalnego opakowania. W przypadku chęci skorzystania z wyżej określonego prawa zwrotu, towar należy odesłać na własny koszt na adres SL Computer 10-110 Olsztyn, ul. M.C. Skłodowskiej 18/20. Do takiej przesyłki zwrotnej należy dołączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy oraz numer konta, na jaki sklep ma zwrócić zapłatę. Sklep w ciągu 3 dni roboczych dokonuje sprawdzenia produktu. Jeżeli towar spełnia ww. wymagania, zostaje wystawiona faktura korygująca. Oryginał i kopia zostają wysłane do klienta listem priorytetowym. Klient powinien odesłać podpisaną kopię faktury korygującej, a po otrzymaniu jej, w ciągu 7 dni roboczych, sklep dokonuje zwrotu pieniędzy na konto Klienta.

17. Gwarancja, oraz prawo odstąpienia od umowy nie obowiązują, gdy produkt dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia zewnętrznego. Dlatego zawsze przed odebraniem przesyłki od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm lub plomb naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub, gdy plomby (taśmy) są zerwane należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.

18. Informacje znajdujące się na stronach internetowych sklepu SL Computer nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie za pomocą mechanizmów dostępnych na internetowych stronach sklepu, składa ofertę kupna określonego towaru na warunkach podanych w opisie produktu. Moment zawarcia umowy kupna-sprzedaży następuje podczas pisemnego potwierdzenia odbioru towaru przez klienta na liście przewozowym przesyłki.

19. Zespół sklepu SL Computer dokłada wszelkich starań, aby opisy i dane techniczne umieszczonych w sklepie produktów były zgodne z rzeczywistością. Niemniej, w każdym przypadku, gdy dane (w tym opisy i dane techniczne produktów) prezentowane na witrynie internetowej sklepu w dniu złożenia przez konsumenta zamówienia nie pokrywałyby się z rzeczywistością, w ciągu 14 dni od daty zakupu ma on prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyn, zgodnie z przepisami o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość.

 

Płatności: img img
Jesteśmy na: img img

Nasz największy kapitał to ponad 20 lat doświadczenia na lokalnym rynku w Olsztynie. Sklep komputerowy SL Computer i zaufany serwis komputerowy w olsztyńskim Śródmieściu działają już od 1995 roku.

Oferta SL Computer to znakomite rozwiązania zarówno do domu, jak i do biura; do pracy i do zabawy. Wśród dostępnych u nas produktów można znaleźć zarówno najnowsze komputery, laptopy i notebooki renomowanych producentów, jak i sprzęt poleasingowy w wyjątkowo atrakcyjnych cenach. Dobre ceny to jednak nie wszystko używane laptopy, komputery i notebooki to u nas nierzadko prawdziwe „kombajny”, które nowym właścicielom mogą służyć co najmniej przez kilka lat. Inna z naszych specjalności to sprzęt dla graczy. Komputery dla miłośników gier komputerowych to nie lada wyzwanie. Stworzenie atrakcyjnej strefy gracza wymaga bowiem nie tylko dużej wiedzy, ale i bycia na bieżąco z aktualnymi trendami. Sprzęt gamingowy to przecież produkty dla wyjątkowo świadomych klientów. Inwestowanie w gaming to jednak jedno z naszych kluczowych założeń.

Z drugiej strony bardzo bogatą mamy także ofertę produktów eksploatacyjnych takich jak tusze czy tonery do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych. Posiadamy zarówno tonery i tusze oryginalne, jak i bardzo solidne zamienniki, które również możemy rekomendować z czystym sumieniem. Z czystym sumieniem polecamy też nasze usługi serwisowe. Serwis komputerowy SL Computer to jeden z najstarszych i najbardziej renomowanych serwisów komputerowych w Olsztynie. W kwestii naprawy komputerów jesteśmy bez wątpienia specjalistami. Naprawiamy nie tylko komputery, ale również laptopy i notebooki oraz inne urządzenia elektroniczne. Jedną ze specjalności naszego serwisu komputerowego jest natomiast odzyskiwanie danych. Pomagamy przywracać dane zarówno z dysków w komputerach, jak i dysków zewnętrznych.

Warto odwiedzać sklep i serwis komputerowy SL Computer również ze względu na lokalizację. Nasza siedziba mieści się w samym centrum miasta, tuż obok olsztyńskiego ratusza. Mimo że to Śródmieście Olsztyna, nie ma u nas również większych kłopotów z zaparkowaniem. Przy naszym sklepie można parkować zarówno wzdłuż ul. Marii Skłodowskiej – Curie, jak i obok budynku, w którym mamy siedzibę. Poza punktem stacjonarnym zapraszamy również do naszego sklepu internetowego. Oprócz produktów dostępnych od ręki można tam znaleźć sprzęt komputerowy dostępny na zamówienie. Wszystkie produkty pochodzą z oficjalnego kanału dystrybucyjnego, dzięki czemu gwarantujemy, że reklamacja w serwisie producenta nie będzie odrzucona. Naszym kapitałem są również ludzie. Nasi pracownicy swoim doświadczeniem i autentycznym zainteresowaniem tematem sprawiają, że klient czuje się bezpiecznie i komfortowo, korzystając z wiedzy fachowców. Nic więc dziwnego, że do specjalistycznej wiedzy odnosi się również nasze hasło. Jesteśmy bowiem przekonani, że SL Computer Olsztyn to „specjaliści wśród ekspertów”.

Projekt Maxsote.pl, realizacja Inteshop.pl Wszelkie prawa zastrzeżone

Sklep internetowy Shoper.pl

do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl