do kasy suma: 0,00 zł

telefon (89) 527-98-80

e-mail slc@slc.com.pl

Serwis komputerowy

Serwis komputerowy SL Computer to bez wątpienia serwis z jednym z najdłuższych staży nie tylko w Olsztynie, ale i w całym województwie. Naprawiać komputery zaczęliśmy już ponad 20 lat temu i… robimy to nadal. Dobrze nam to wychodzi.

Podobnie jak składanie komputerów na zamówienie. To jeden z naszych głównych atutów i jedna z naszych największych specjalizacji. Dzięki pasji potrafimy złożyć zarówno ekonomiczne komputery do każdej pracy, jak i prawdziwe kombajny do zadań gamingowych.

To nie wszystko. Jedną z naszych usług jest także odzyskiwanie danych – coraz popularniejsze zadanie w dzisiejszych czasach. Ratujemy zdjęcia z wakacji, prace licencjackie i magisterskie, a nawet… save’y do ulubionych gier.

Poza komputerami i laptopami oraz notebookami naprawiamy również niektóre komputerowe komponenty i telefony (czy raczej smartfony…) i inne urządzenia pokrewne dzisiejszym komputerom.

Warto odezwać się do nas, gdy zaufany sprzęt zawodzi i nie wiadomo, co dalej.

Tu jest Link do kuponu rabatowego na usługi naszego serwisu -10%

ADRES:

Olsztyn (Śródmieście)

ul. Marii Skłodowskiej-Curie 18/20

10-900 Olsztyn

TELEFON:

89 535 38 75 (serwis komputerowy)

MAIL:

serwis@slc.com.pl (serwis) 

Tu jest Link do kuponu rabatowego na usługi naszego serwisu -10%

 


Serwisujemy: komputery, notebooki, peryferia, oprogramowanie. Zajmujemy się obsługą serwisową firm, instytucji, osób prywatnych.

Nasz personel przyjedzie na miejsce zdiagnozuje problem oraz zaproponuje najlepsze możliwe rozwiązanie.

Zapraszamy też do naszego serwisu na ul Skłodowskiej 18/20 w Olsztynie

Pytania, zastrzeżenia, uwagi proszę kierować do Andrzeja Grochowskiego tel. 601 591 121 lub mailowo: slc@slc.com.pl lub osobiście. Chętnie podejmiemy stałą współpracę.

serwis@slc.com.pl, tel (89) 535 38 75


 Informacje na temat gwarancji i serwisu produktów:

  1. Wszystkie produkty posiadają gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy.
  2. W przypadku towarów wadliwych bądź uszkodzonych fabrycznie gwarantujemy ich wymianę na towar wolny od wad pod warunkiem zgłoszenia uszkodzenia w terminie 10 dni roboczych od daty otrzymania przesyłki.
  3. Produkty do naprawy, bądź wymiany w ramach gwarancji, wysyłane do serwisu należy oznaczać nr RMA, który musi być umieszczony w widocznym miejscu na przesyłce. Przesyłki bez nr RMA nie będą przyjmowane. Nr RMA otrzymuje się po wypełnieniu formularza na WYPEŁNIJ FORMULARZ REKLAMACYJNY (RMA)
  4. Jeżeli do zakupionego produktu dostarczona jest karta gwarancyjna producenta (np. monitory, drukarki, aparaty cyfrowe, monitory, notebooki ), nabywca zobowiązany jest realizować swoje prawa w jego sieci serwisowej. Adresy autoryzowanych serwisów znajdują się w dołączonych kartach gwarancyjnych lub na firmowych stronach producentów.
  5. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia sprzętu z winy użytkownika wszelkie koszty pokrywa klient.
  6. W uzasadnionych przypadkach konsument ma możliwość zwrotu zakupionego towaru w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Koszty dostarczenia wymienianego towaru (ponowna dostawa) pokrywa firma SL Computer. Równowartość zwróconego towaru otrzymuje klient w terminie do 10 dni przelewem na podany na piśmie rachunek w banku.
  7. W przypadku zwrotu towaru konsument jest zobowiązany zwrócić wszelkie świadczenia.
  8. Powyższe postanowienia pozostają w mocy o ile brak innej informacji na stronach danego produktu.
  9. W przypadku znacznych zmian kursów walut sprzedawca może odmówić przyjęcia zwrotu towaru (art. 10 pkt 3 ustawy z dnia 2 marca 2000).
  10. W każdym przypadku dotyczącym zwrotu towaru lub jakiejkolwiek wątpliwości prosimy kontaktować się z naszym serwisem (89) 535 38 75.

 


Gdzie zgłaszać reklamacje GWARANCYJNE?

Drogi kliencie!

Dzięki temu możesz szybko uzyskać profesjonalną pomoc techniczną i w razie potrzeby zrealizować reklamację urządzania nie wychodząc z domu i nie ponosząc żadnych kosztów. Wystarczy zadzwonić na podany w karcie gwarancyjnej producenta nr tel. Infolinii.

Zakupując towar objęty gwarancją producenta na zasadach Door to Door (od drzwi do drzwi) należy zapoznać się z warunkami zawartymi w karcie gwarancyjnej producenta.

Poniżej dane do kontaktu:

ACER NOTEBOOKI I MONITORY ACER tel. 0 801 080 650 lub 022 471 07 77

APC APC tel. 00 800 491 15 68

ASUS NOTEBOOKI I PDA NMC PE POLSKA tel. 22 571 80 40

BENQ MONITORY, APARATY FOTOGRAFICZNE, PROJEKTORY 0-801-551-251 lub 62-766-77-71

BROTHER POMOC TECHNICZNA 801 333 803

CANON APARATY FOTOGRAFICZNE CSI FOTO I VIDEO (CANON POLSKA) tel. 22 379 20 90

CANON DRUKARKI I SKANERY FIS‐KOMP (CANON WARSZAWA) tel. 22 632 14 93

CREATIVE zasady reklamacji produktów firmy Creative

DELL DELL tel. 22 5 795 700

DLINK FIXIT tel. 801 022 021

EPSON DRUKARKI I SKANERY DEA tel. 22 837 87 67

FELLOWES NISZCZARKI FELLOWES tel. 22 481 96 12

HP http://www8.hp.com/pl/pl/contact-hp/phone-assist.html

IIYAMA MONITORY IIYAMA POLSKA tel.0 801 44 92 62

KONSOLE MICROSOFT XBOX MICROSOFT tel. 00 800 441 17 96

LARK LARK tel. 22 332 33 42

LENOVO WSPARCIE 22 295 49 50 lub 22 116 86 56

LG MONITORY SERWIS CENTRALNY LG tel. 801 545 454

LG NAPĘDY MULTIMEDIA SERWIS (LG POLSKA) tel. 22 870 48 78

LG TELEWIZORY INFOLINIA WSKAZUJE SERWIS tel. 801 54 54 54

LOGITECH 22 854 11 51

MIO FIXIT tel. 12 254 40 10

MSI NOTEBOOK MSI POLSKA tel. 800 080 990 lub 71 881 10 16

NEC CSS Beskidy tel. 33 829 82 90

NIKON NIKON tel. 22 460 87 60; service@nikon.pl

NINTENDO UNIA SP. Z O.O. tel. 22 832 11 01

NOKIA TELEFONY, NAWIGACJE, ZESTAWY SŁUCHAWKOWE SACEL tel. 22 716 43 33

NTT - komputery - reklamacje komputerów

OKI DRUKARKI  800 12 00 66

OLYMPUS DYKTAFONY, APARATY FOTOGRAFICZNE OLYMPUS tel. 22 366 01 46

PANASONIC APARATY FOTOGRAFICZNE INFOLINIA WSKAZUJE SERWIS tel. 022 33 81 111

PANASONIC TELEWIZORY INFOLINIA WSKAZUJE SERWIS tel. 801 801 887

PLUSTEK MVISION tel. 22 338 90 20

SAMSUNG APARATY FOTOGRAFICZNE FOTO ‐ SERVICE tel. 58 629 45 22

SAMSUNG MONITORY, TELEWIZORY, DRUKARKI, NAPĘDY OPTYCZNE TELMARK tel. 22 665 85 85

SAMSUNG NOTEBOOKI TELMARK tel. 801 172 678

SAMSUNG TELEWIZORY INFOLINIA WSKAZUJE SERWIS tel. 801 801 881

SHARP TELEWIZORY INFOLINIA WSKAZUJE SERWIS tel. 801 601 609

SONY APARATY FOTOGRAFICZNE I TELEWIZORY INFOLINIA WSKAZUJE SERWIS tel. 801 500 500

SONY VAIO SONY http://www.sony.pl/support/pl/repair

TOSHIBA NOTEBOOKI Toll : 22 545 58 83
Phone: 801 111 250

TOSHIBA TELEWIZORY SERWISY LOKALNE WRAZ Z DANYMI TELEADRESOWYMI ZNAJDUJĄ SIĘ W PODANYM LINKU http://www.toshiba‐av.pl/serwis

Uwaga ! Część asortymentu znajduje się w naszym centrum logistycznym we Wrocławiu i nie wszystkie towary dostępne są od ręki w naszym salonie. W celu potwierdzenia dostępności towaru w naszym salonie proszę skontaktować się z nami. Jeżeli chcesz interesujący Cię produkt odebrać w salonie złóż zamówienie poprzez sklep internetowy i wybierz opcję "Odbiór osobisty w salonie". Polecamy też opcję wysyłki towaru. Koszt tylko 15 zł 

do góry

Projekt Maxsote.pl

realizacja Inteshop.pl

Wszelkie prawa zastrzeżone

Sklep internetowy Shoper.pl

Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl